مقام معظم رهبری مدظله العالی
پخش آثار

سورس وُیاه|برنامه نویسی پیشرفته

دانلود آهنگ لری جدید صادق طهماسبی به نام جونت کنم

صادق طهماسبی به نام جونت کنم + من

دانلود آهنگ لری جدید صادق طهماسبی به نام جونت کنم

Tahmasebi - Joonet Kenom

پخش آهنگ لری از نسیم ممسنی

نسیم ممسنی تقدیم میکند آهنگ لری شاد

پیشنهاد میکنم گوش کنید...

متن آهنگ لری جدید صادق طهماسبی به نام جونت کنم

قشنگترین دوور زمینی خوم (ایخوم) خدا نومت بنوم

دونم وه خوم کلوتری جونت کنوم جونت کنُم

قشنگترین دوور زمینی ایخوم وه دل بوست کنُم

لوسه س تیه ت مهلی خشه جونت کنوم جونت کنوم

خواسم بگُم عاشق تنوم، ریم وا نبی گتوم سلام

گوتی کلو دونم چته مه هم سلام ختم کلام

اومی نشهسی روبروم قشنگترین دوور زمین

نونم چطوری وت بگوم مجنونتم لیلاترین

وو خدی بالی سری خوم آخرش ایسونمت

تو پا بنه سر تییلوم مِن ته دلم ایشونمت

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دانلود با کیفیت 128

 

دانلود با کیفیت 320

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

موضوع : دانلود آهنگ لری ، دانلود آهنگ لری ، | 346 بازدید

دیدگاه خود را ارسال کنید

comments
کد امنیتی رفرش
ورود به بخش گالری عکس ورود به بخش فیلم و سریال ورود به بخش اینستا آرتیست
مطالب بر اساس
بازدید
جدید ترین
پیشنهادی
×